24.12.2013

Joulua...justii..aamulla Jaleel heräs jo puol 7 ja tuli jankuttaa jos saa avaa lahjat..ei saanu ku mä ite olin vasta 5 aikana sammunu siivouksien jälkeen..ja sai sitten 9 aikana ruveta aukoman paketteja,Memo kans ekakertaa oli hereillä sillon :) 
Vauvaki ihan onnesan muka yritti repiä auki sen lahjaa.rakkaan raka,Mutta sai lapset paljon.,Jaleel sai vaikka mitä leluja mitä oli toivonukkin :) Jelena sain 6paria housuja ja jotain 5 bodyä ja yks mekko ja kokopuku.,ihanaa :)
mammalta sain kolme hienoa kynttilä lyhtyä joissa nytten palaa kynttilät tässä olkkarissa,,ja memolta sain ponchon :),
Jelenan isä otti yhteyttä..mä olin ihan onneni kukkuloilla..kunnes se sitten oli ihan hiljaa 24h..mutta siten kirjottikin yhtäkkiä..tänään se kirjotti että antaa halin pikku tytölle. :) kyllä vain .Toivon että se pitä sen yhteyden ja tulee käymään sun muuta mutta että osaa pitää naamansa kiinni lapsesta muille sukulaisille..sen veli ja sisko tietää siittä siittähän mulla meni hermot ja peljästyin..mutta ei ne kuulemma välitä..ettei niillä oo aihetta siihe...wiuf onneks pitää sen saman ajatuksen koko ajan sitten..
Noh tämä päivä meni muuten aika lailla ångestin ja panikin kans..mutta loppu hyvin kaikki hyvin,mamma ja pappa haki Jaleelin niiten luo pariks tunniks illasta että se sai sielläki käyä riehumasa Olivian kans :P hihiihi ainaki mitä kuuli ,..jöö nyt istun memon kans tässä sohvalla ,juon mun falcon ja syön suklaatia.Jospa tuo vauvani nukkuin pitkän yön nytten :) Oli muuten lumeton joulu ja talvi muutenki.,vettä vain tullut,Mutta eise mitään :)
 
 
 
Naamat :D mun rakkaat lapset <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0