15-12-2013 ja sunnuntai kolmas adventti.

Täälä istun koneen eessä olohuoneessa ja vaavi Jelena nukkuu vieressä..Jaleel sai lähtiä vivallaan eilen yöski kun mä en sitä oikeen jaksannu..se on tullu semmoiseksi villiksi suutaan soitavaksi apikaksi.
Jotain sen kans pitäs keksiä..jahh Niin tosissaa on aikaa siittä ku viimeksi kirjotin..on tapahtunu niin paljon sen jälkeen ...
Mutta alotan tästä tärkeimmästä,joka on vauvani Jelena Miranda Anneli..
Sen isän kans dejtattiin 2 kk.ja tulin raskaaksi mutta tämä ei siittä välittänyt tipan vertaa..ei se mua haittaa.kävihän se ainakin kerran kahtomassa tyttöään kun se oli semmonen 2kk ikänen jo..mutta niinku sanoinkin sille että oon ihan tyytyväinen jos se edes kerran on käyny kahton lastaan .sain mielen rauhan siittä koska nyt se sai ainaki ite sitte päättää joska on mukana sen elämässä tai ei..ja se valihti sen jälkeisimmän..mutta mä accepterasin sen ..saa tyttö sitten ite lähtiä kyseleen isäänsä jos sitä huvittaa,jos ei sitten tämä yksin ole muutanut mieltään ja tulee takaisin...
Jahh..mitäs muuta,jengi tappelua siellä sun täällä ja mua nii hirvittää ku oon tavallaan siinä keskellä..jos jotain sattuis ja joku sais tietää minusta niin sillo vois käyäki huonosti..ei vaan saa ajatella niin..huh muttako tapahtuu nuita ampumisia ja toisiaansa kiusaavat kaikella tavalla niin laittaahan se miettimään että mihin sitä voiski lähtiä karkuun/piiloon jos joku sais vihiä...
NOH en mä jaksa semmosta miettiä nyt.on Joulu ovella ja pitäs päästä ja jaksaa lähtiä osteleeeeeee Jaleelille ja muille lapsille joululahjoja..
Mutta kyllä se siittä varmaa suttaantuu..jos mene oikeen vaikiaks saaja kyytiä nii otan taxin -.- 
Että tämmöstä tällä kertaa-
 
-Moikkelis-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0