23.11.2010 Tiistai

PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pillunaama data!!!!kaikki texti minkä mä kirjotin meni pois!"!!!
Samperin samperi..no ei se mitään kirjotan uuestaan hehe

Niin kävin Jaleelin kans hammaslääkärissä tänään ja ei se täti siellä oikeen tykänny siittä miten paljon Jaleelin hampaat on saanu hyvää....Että Memon nyt pitää oppia harjaan Jallun hampaat aamua-iltaa..muuten tulee turpaan. :)

Jah pitäs lähtiä hakemaan Sandra treeneistä diegon kans..vaikka Yaser ei tykäny siitä ajatuksesta että mä lähen käveleen tuonne kylmään tuuleen ja niin kauaks...vaikka mä kyllä muutenki kävelen pitkiä lenkkejä nin ei se mua haittaa,Treeninkiä mulle!!!!

TANJA!LÄHET MUN KANS KÄVELYLLE SILLON KU OOT VAPAALLA MÄ TUUN HAKEMAAN SUA NIIN LÄHETTIIN METTÄÄN KATTELEEN TONTTUJA :D !!!!!HEHEHEHE

Ja tästä mä nousen ja laitan koiralle potut kuppiin ja sit menovaatteet päälle ja sillon singahti!

PeaCe OuT!-Hounted Skog Hund-Diego on piepo

Kommentarer
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Hahahaha, ai niinkö tykkäät? luuuletko ihan tosissas et mua saa kävelylle tällasella ilmalla ;)

Hahah

2010-11-26 @ 22:47:59
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0