kl.13.00

Ja minä olin ajoissa täällä hähää.Mentiin vähän Irman kanssa kaupungilla rundia ja haettiin Memo kyytiin.Mentiin sinne skatteverkettiin kokeileen jos saan sen id-kortin Memon avulla ..MEN NEJ!!! vain koska sillä on främlings passi tai mikä vittu nyt olikaan.

Kimille sitten soitin ja kysyin jos se voi tulla mua auttaan mutta entiiä jos ne hyväksyy sen suomalaista passia...ON KUMMA JOS EI TEE!!

No sitten Abod oli siina kans vaihettiin pari sanaa vain ja sit David laitto viestiä ja olis tullu kaupunkiiin mutta mä sanoin että oon menossa sinne perhanan REHAB mukavaan että mä ilmotan sitten ku karkaan sieltä et jos jossain vojaan sitten nähä nopiaa ..MINÄ en ottanu tupakkaa mukaan ku olen aivo apina niin se saa mulle hakea pari. JOOO..Sitten pitäis mennä yhteen paikkaan kumlassa käymään...entiiä ,ja yhen kans pitäis mennä lenkille..Voi hyvänen aika ku mun pitäis revetä taas joka suuntaan :D HaH kaikki haluaaa olla Marzun kans.niin ku sillon on niin hauskaa
Ja minä tässä käyn hullujen huoneella .Mmm että mitäs siihen sanotte.?..
Joo.
Pitää nyt mennä jutteleen tuon koikkeli kikkeli ukkelin kans ku sillä on näköjään ollu nii ikävä mua..NOT!

Se siittä sitten persetti-pensseli-setä

No Löve and Peace

PeaCE is OUT!!!- Hey you over there´!Kiss my ass and make it fast!


Kommentarer
Postat av: Mandy

markrilli perse haha

2010-02-09 @ 22:47:03
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0