aivan niin..

Justiin tulin tänne sairaalalle,tunnin myöhässä mutta parempi myöhään ku ei milloinkaan =D

Saa nyt nähä mitä täälä tehään ku käppänää ei näy missään.varmaan istuu vessassa tai jossain nurkassa yksin itkee.HaHa

Nee ei saa olla ilkeä....

Jöö sitten pitäis mennä vaikka sossuun käymään valittamasa että missä mun rahat oikeen viipyy..Ne soitti mikaeli vårdcentralilta että se mun lääkäri ei oo justiin siellä niin se ei sen takia soittanu että se soittaa mulle sitten ku sillä on aikaa...WTF??!

Siis oikeesti se mun lääkäri on ihan perseestä!Se ei ikinä soita mulle,ja nytki mä viikon ootin että joku soittais mulle,mä tarvin sen sairaskirja mukavan että saan jättää sen sossuun ja mun piti kysyä siltä lääkäriltä lääkkeistäkin muttako EI!! Vittu nämä oli niinku tärkeitä asioita niin tämä yks lehemä ei osaa tehä työtään...Haista vittu sanon minä,kuiruperse lääkäri mikä on...Varmaan ite istuu täälä jollain psyykkisellä osastolla pakkopaita päällä : |

No juu..ei sitten tehäkkään muffinseja tänään kun mä tulin myöhässä ja meijän keittiö vuoro meni siinä sitten..EI SITTEN!!

PeaCe OuT!-We Don't CaRe -muffinsit perseessä


Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha mulla on valkoinen puku :D thanx oli kivaa olla modelli :P sardiinit perseessä oli mulla hetiiii....

2010-02-15 @ 16:55:02
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: sam

^^ saknar hans krull :D

2010-02-15 @ 18:26:09
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0