31.8.2010

Here i am again.
Vad ska man skriva ..hööööö
Joo on tapahtunnu nin paljon siitä ku viimeks kirjotin että en muista enää yhtään mitään..Nyt tällä hetkellä asun Melissan luona Maritan kans,tän yön oon Mandyn luona yötä,tuolla se kuorsaa jo sängyssä ja  mä istun tässä koneella,chattailen mun jäbän kans mesessä..Jasser sen nimi on.
Jööö entiiä,huomenna pitäis mennä käymän sen luona hallsbegissä,entiiä jos uskallan lähtiä yksin junalla sinne :P fegis kun oon...
Jaleelia mun pitäs kans saaja nähä mun pikku mies ♥
Ni mä kirjottelen sitten taas joskus vuojen päästä.,,.

Moikka moi heippa hei sulla seisoo mulla ei,-Timo tuli ja timo meni niin nopiaa että vain haju pilvi jäi leijumaan.


Kommentarer
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Jasser arafatti ;) hihihi

2010-09-06 @ 11:34:59
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0