minäpäs kerron teille...

Kun tiistaina  mulla rupes ottamaan kyljestä kipiää niin tiesin et kaikki ei oo ihan ok.Koska mulla oli virtsatien tulehus mutta ajattelin et se menee itestään ohi mutta ei..No sitten illalla menin sinne jourmottagnin nygatanilla.Maksoin siitttä 170kr!Vain että se lehemä vähän kopautti mua selekään ja otti virtsanäytteen.(naurettavaa)Eikä ees kuunnellu mua.No sitten se määräs mulle lääkkeet siihen tulehukseen.menin ne hakemaan,Otin illalla ensimmäisen,Ja siittä se helvetti alkoi.Mä olin vielä yksin Jaleelin kans kotona ja en voinu tehä mitään.Mä rupesin tärisemään ja tuli huono olo..kävin yrjöön sen tabletin ulos..
Ja kuume nousi eikä voinu liikkua,Oli pakko soittaa Maritalle että tulee meille antaan J :lle iltapala ja laittaa sen nukkumaan ja olla meillä siihen asti ku F tule kotia..ja niin se tuli ja oli...Yö oli jotain aivan kamalaa.Mun päää meinas räjähtää ainaki tuntu siltä ,mä pyörein ja väänsi ja käänsin itteeni koko yön...Aamulla F meni J:n kans päiväkottiin sen tunnin ajaks..Sit se jättin mut 2 tunniks yksin J:n kas ja sehän hävitti koko kämpän ku mä en sängystä ylös päässy että semmonen jätkä mulla on ,Memo tuli sitten hakemaan sen ja olin sitten ihan yksin monta tuntia,Yritin hoiperrella nopiaa vessaan ja takasi sit sänkyyn,en mitään voinu tehä,.en syöny mitään koko päivänä,no kaks kertaa yritin syyä jogurttia mutta tuli vain huono olo...J jäi Memolle yöks ja mulla oli taas yks tosi rankka yö käytiin F:n kans akuutilla kokeileen tuuria jos sais sieltä jotain apua,.paskat.sano et munpitää mennä mun vårdcentralin..No sitte yöllä
sain kuumeen mä palelin vain siinä peiton alla ja päätä särki,..Menin ottaa panodol..Ja mulle tuli semmonen hiki että.Mun kroppa oli ihan tulessa ja mun oli pakko ottaa pieni pyyhe ja kastella se kylmällä veellä jonka mä sitten laitoin mun joka kohtaan kropassa.mutta enimmäkseen mä pidin sen mun ohtassa,Mutta ei vieläkään auttanu.Menin sittten olkkariin sohvalle kun ikkuna oli auki ja sohva kylmä niin siihen mä sit tunnin tuskan jälkeen sammuin...mutta heräsin 2-3tunnin jälkeen,että en mä kauan ollu ilman kipua...
Sit mä soitin aamulla sinne mun vårdcentraalin ja sain ajan,no se lääkäri sano että se oli niistä tableteista se olo.No HALOO sitähän mä koko ajan sanoin mutta ei idiootit tajua.No se laitto mulle jotku vahvat lääkket jotka laajemmin ottaa kaikki infektiot,ja se sano että jos mä saan taas kuumeen tai jotain muuta joka tekee mun olon huonoks niin mun pitää mennä akuutille tai tulla sinne vårdcentraliin.
No Tuula mut sitten sieltä haki ja mulla oli ihan hyvä olo.mitä nyt vähän pää kipiä.No sit ku mä hain ne lääkkeet niin sama juttu alko paitsi että mulla nyt otti mahasta kipiää ja joka muskelista veti.ja makasin sillon vivallassa.F tuli sitten ja me lähettiin taas akuutille..ja siellä mä olin monta tuntia makasin siellä sängyssä ja ootin että saan tietää jos saan jäädä vai pitääkö lähteä kotia,No siis Mandy oli siellä mun kans mä käskin F:n hakea sen sinne,oli meillä sit hauskaa ne jotka meijät tuntee niin tietää mitä juttuja meillä on...yks hoitaja teki ihmeitä mä näytin sille keskaria mut vain sen seläntakana hahah No joo tänään voin paremmin et ajattelin täsä syyä Kun paino on tuppunut 2kg jos ei enemmänki...Ja sitte otan taas lääkkeen ja voin taas huonosti sauraavat 2-3päivää.Että nyt mä toivon että familyni voi ottaa Jaleelin sen aikaa et mä oon terve kun Memo lähtee tänään reissuun..Noh SeeeYOU!!

PeaCe OuT!-- Örebro AKM USÖ ÄR BARA SKIT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0