joo kivaa :D


hha mä oon pari vuotta sitten jouluna 25.12 vuosi oli varmaan 2007 niin olin Ghassanin kans assyrialaisten joulujuhlassa ja siellä mä tapasin sitten yhen tosi söden jätkän mutta sen kans ei tullu sitten mitään..vaikka kumpiki halus...mutta nyt siis kahen vuoden jälkeen se löysi mun hotmail osotteen ja addas mut msn:niin ja vasta tänään se jutteli mun kans kunnolla sain niinku tietää että se on se.heh ja se lähetti mulle videon minkä se oli kuvannu sen mobililla...minua tietenki... mutta mä en saa sitä videoo tähän...en oo tarpeeks proffa ;D auttakaa joku!





Kommentarer
Postat av: Jonna

Vai sää jonku entisen flirtin kans chattailet?? :P



Joo, löve uu too sugarpie ;)

2009-09-16 @ 21:49:10
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0