ja sitten illalla

kun käskin Memon soittaa niiin sanoin sille että mä haluan nähä Yoneksen.siis Memon iso veljen,no se tuli sitten tänne meille,Irma oli justiin lähössä kotia ku se tuli ja Jonna soitti samaan aikaan ja mä yritin siinä kaikille kolmelle puhua hehe no niin joo no Se Yones toi Jaleelille kivoja leluja joista lähtee semmosia ääniä että hermot menee heheh se pyysiki anteeks jo etukäteen ku toi ne :P
Täällä me istutiin sitten ja se jutteli ja kertoili sen juttuja siinä ja Jaleel oli ihan väsynny ja sen silmät vain lurpsi hehe no sitten ku F tuli kotia niin Jaleel sai nukahtaa siihen sohvalle rauhassa..ku tämä isopää Yones ei antannu Jaleelin nukkua nin mun piti huutaa sille koko ajan että lopettaa jo sen pojan härnäämisen heheh :P mutta se on  mukava ja se on Jallun farbror niin sen oli pakko tulla käymään kun se tänään sit lähti takasi Danmarkiin..
Yes Memo saa ottaa Jallun tänään tai muuten ei tuu mitään...pitää soittaa sille nyt mun viimesellä kruunulla xD

See You! PeaCe OuT!--Love and Peace

Kommentarer
Postat av: Jonna

Joo mää oon varmaanki kova juttelemaan :P

Hei, mää tuun nytte perjantaina sinne! Sitten ryypätään ja rääkätään toisiamme :D

2009-09-19 @ 15:11:29
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0