hmmm

jaahas ja kukahan anonymi taas jättäny mulle viestiä,olisko se ollu mamma?
No mutta joo....

Vein Jaleelin yheksäks päiväkotiin,olin ite siellä noin vartin ku akka sano et voin mennä poijes 45min ajaks,että Jaleel saa olla yksin siellä :P elikkä nyt oon sitten kotona.Kl 11 asti Jaleel saa olla nytten tämän loppu viikon siellä siis alottaa kl.9.00-tiiiiiill 11.00
Vähänkö kivaa sillekki :)
MEN!!!!
Se päivä ku Fredrik vei Jaleelin sinne tunnin ajaks niin se oli jutellu jonku ukon kans jonka laps käy siellä kans.SE ukko  sano että se päiväkoti on aika katastrof,että ne ei laita lapsille ulkovaatteita päälle ku ne menee ulos,että sen tyttö oli ollu ihan vyötäröön asti märkä ku se oli tieten räpiköinny jossain ja ilman ulkovaatteita,JA mä näin sen kyllä itekki eilen ku oltiin siinä pihalla,yöllä oli satanu vettä ja se hiekkalaaatikko oli vielä märkä,ku ne pikkutytöt meni sinne hyppimään ja pomppimaan ja ui siellä hiekassa,ja ihan vain tavalliset vaatteet päällä,ja vaatteet likasina sitten,enkä tiiä jos se personal vaihto niille ne vaattet sitten sisällä,MUTTA mitä järkeä siinä on turhaan antaa liata vaatteet ja sitten vaihtaa kun VOI KÄYTTÄÄ ULKOPUKUA!!ääliöt.
Mä sanoin sille akalle ennenku lähin et sitten ku ne menee ulos niin Jaleelilla pitää olla ne suojahousut päällä.
Saa nyt sit nähä onko ne sen jalassa ku meen sinne takasi.JA JOS EI OO NIIN MÄ NOSTAN METELIN!

PeaCe OuT!--dagis--bra eller ej? we will nähä höhö

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sanot sielä tarhassa att din son måste ha regnkläder/overall på sig när dom är utomhus! Teet muuten ilmotuksen niistä.

Kiva että Jaleel ainaki tykkää tarhasta :D

2009-09-29 @ 10:33:36
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0