Hei vaa

Äläkää liikoja oottako mun kirjotuksilta xD hah mä kirjotan vain sen mikä mun pieneen mieleen juolahtaa,elikkä ei kovinkaan paljon,.Että äläkää pettykö. (Jonna & Mandy)
Mutta nytten mulla on pieni kriisi...Kun eilen ajattelin että pitäis mennä kauppaan vielä sitten illalla..Noh..ku F haki meijät vivallasta töitten jälkeen niin sanoin että pitäis mennä kauppaan ostaan jotain mutta kerkesin jo unohtaa mitä se oli..No nyt sitten aamulla ku silmät sain revittyä auki nii muistinki että ei perse!SE KAHAVI PITI OSTAAA!!!
Palli mä nyt sitten ilman kahvia täälä näin istun ja muljotan,,eikä oo sitten yhtää hauskaa .ja Jonna et kyllä kirjota mitään laihaa kommenttia tästä ,ku tämä on kova paikka mulle.. ja menar det,.oikeesti .
Että semmosta,...Jaleel löysi karkit kaapista ja niitä mutustelee...ei tuu mitään
No mä meen kattoon våra bästa år nytten,..kohta se alakaaa,,Yes!!

PeaCe OuT!-u know im black im black ,im BACK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo jag kan lära dig lägga videon direkt på bloggen timo!!!!

2009-09-02 @ 20:17:30
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0