eiei

Nyt näyttää kyllä siltä että Jaleel ei lähe yhtään mihinkään tänään,sillä on punaset posket ja kroppa on kuuma mutta ei ohta,ja otin tavalisella kuumemittarilla lämmön kainalosta ,se näytti 37.8 että on se hieman lämmin,
Ja kun minä en voi soittaa sinne päiväkotiin ja ilmottaa että ei tullakkaan ku ei oo sitä numeroa eikä oo liioin kyllä kotipuhelintakaan :@ja se mua tässä eniten ottaaki aivoon!! on niin snål jätkä joka ei halua kotipuhelinta ku se nyt vie parisataa enemmän rahaa kuussa,VITTU mitä sitten jos mun pitää lataa mun mobiili med 500kr että voi soittaa muutaman puhelun sillä hinnalla,kumpi tulee kalliimmaks siinä sitten? Joo no ei herra kaikkitietävä sitä vielä varman tiedä.

Jaleel nousi sängystä ja  sano että mennään dagis..mutta sitten se kömpiki takasi sänkyyn,.sillä on varmaan huono olo tai pää kipeä..ja mulla ei oo mitään särkylääkettä :( Mitä mä teen??

PeaCe OuT!--Feber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0