tänään...tiistaina...

vein Jaleelin tavallisesti kl.9 päiväkotiin jonka jälkeen kl.10 menin Mandyn kans kattomaan yhtä asuntoa täällä barnonbackenilla...Sen jälkeen mentiin vivallaan ja käytiin istumassa Nattiksen luona pari tuntia ja sitten oli aika hakea Jaleel..
Menin Tuulan kans..kun käveltiin sinne päiväkodille päin kattelin ensin että ne dagis personaalit seisoo siinä lelu varaston luona josta ei oo näkyvyyttä koko leikkipaikkaan.ei varsinkaan kiikkuihin..sitten kuulin lapsen itkua..ja mitä lähemmäks tultiin niin tiesin että se oli Jaleel...ja näin sen yksin seisomassa kiikkujen luona...ja personal oli siellä missä oli..ja vasta ku mä tulin siihen portin tykö niin se jätkä joka on siellä töissä meni Jaleelin tykö...Ja mä vihasena perässä tietenkin! kysyin että mitä tapahtui,jätkä ei ees kattonu mua..mä jatkoin että mikä tämä oikeen on että ettekö te kato niitten lasten perään täällä.mitä sille on tapahtunnu.
Sitten se sano että se tippu kiikusta,joo no mä siihen sitten että no NÄIKSÄ että se tippu?? Joo mä näin sano jätkä ja vasta sitten katto mua,,,se oli ihan häjissään..Mä sanoin vain että ja visst de gjorde du.ja otin Jaleelin syliin ja lähin pois.
Että ne jättää 3 vuotiaan pojan yksin kiikkumaan rengaskiikkuun?!?!?ja vielä sano että näki ku se tippu siittä,vaikka ei todellakaan nähny!.. Ja JAleel vasta viimeviikolla oppi ite ottamaan vauhtia ..että mitä helevettiä ne siellä nussii toisiaan eikä kato lasten perään????! Saateri vieköön.-mä entiiä mitä mä huomenna sanon siellä sitten...vienkö Jaleelin sinne enään vai mitä???PITÄÄKÖ mun uhata niitä että  jos ne ei kato lasten peräään niin mä ilmotan ne joka ikisen huoran vitun siellä ??Sanokaa nyt jotain mulle että tiiän mitä tehä asialle...huono juttu on vain se että mulla ei oo puhelinta niin en voi soittaa sinne aamulla..NIIN.


NO PEACE!!-för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart syns den inte ?

2009-10-13 @ 20:32:13
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Nina

Nyt mä tein sen kilpailun ;)



Direktlänk: http://ninac.blogg.se/2009/october/draft-okt-14-2009.html

2009-10-14 @ 11:31:24
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0