tänään...

se ei puhu mulle mitään kattoo vai mun päälle...ja eilen se sano puhelimessa et mun pitää vähentää sitä mä oon äiti juttua et mä muka luulen et mä tiiän kaikki ja oon paras vain koska oon äiti...Silleen niinku mulla hermot menee tähän,että vain koska mä nyt satuin menemään mun tavallista tietä kaupungilta kotiapäin niin mä oon huono,ja mut saa jättää ihan yksin käveleen yöllä...mä kysyin et onko se sitten normaalia,niin se vain sano että se on mun oma vika sitten jos mä kerta halusin vain mennä omaa tietäni...vaika oikeesti se lähti multa karkuun..mutta en mä jaksa välittää.koska mä en oo tehny mitään väärin,se on,mutta se aina laittaa kaikki mun päälle...Semmonen mies mulla on..ihQ todellakin..


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jeeeeesus rakas. Täräytä turpiin tota hintti poikaa! Laita se suomalainen juntti raiskaamaan se niin katotaan kuin kauan hänella hymy pysyy huulissa!

IDIOOOOOOOT on se mikä tuo miehes on!!!

2009-10-04 @ 00:17:19
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0