sunnuntai

ja mulla on niin turhautunnu olo...ei oikeen mikään jaksa kiinnostaa..
Eilen tämä yks kyllä puhu mulle.mutta se tykkääs että mä olin niinku mä en näkis sitä yhtä...ja mä muka en puhu mitään ja se on puhunu enemmän mitä mää...siis oikeesti...se on ihan sekopää. :S että hermot menee...mä täälä juttelin jotain ja kyllä siltäki jotain kysyin mutta se ei niinku kertaakaan sanonu mitään,muutako katto vaan mun päälle...että seko mikä seko...ja se sano et mä oon kiittämätön vittu et mä en arvosta mitään mitä se tekee mulle ja Jaleelille(?!?!?!?!? WHAT)
siis mitä`? mä kysyinki et joo no mitä sä niinku sit teet? mä en nää mitään muutako et sä käyt töissä ja pelaat tietsikalla...että pitääkö mun siittä kiittää? ja ei ku ei mä en muka tajua sitä ollenkaan...
Muka hän ku kuskaa mua mihin vain ja maksaa vuokran ja ostaa ruokaa ja....mä vain etjoo semmoset asiat jotka on ihan päivänselviä ei mun tarvi kiittää.-.-.vai pitääkö mun joka kerta ku se tulee kotia töistä sanoa kiitos että olit töissä tänään???mitä vittua se oikeen haluaa multa????
ja sit ku mä sanoin etä mites mun tunteet ja mun olo??eikö niitä lasketa se vain et jo mitä sun ei tarvi mitään muuta tehä tälä ku siivota että oj ompa sulla vaikea elämä...mä sanoin et mä kuule stressaan joka päivä,joka aamu ku mä herään niin mun pitää keksiä jotain tekemistä Jaleelin kans,koska me 3 ei voida olla saman katon alla,niin että se on mulle tosi jobbigt yrittää olla pois kotoa sillon ku se on täällä...ja mitäs sanoo siihen? ei mitään.ei yhtikäs mitään ,vaan kääntää kylkeä ja rupiaa nukkumaa....  mä en jaksa tajuta ruotsalaista,en todellakaan jaksa ees yrittää enää..SE on vain ninku Adios amigo..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sano sille että se on loppu nyt kaikella on rajansa.

2009-10-04 @ 18:54:44
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0