Lauantai..

kävin pyykkituvassa Jaleelin kans hakeen pyykit,kun naapurin suomalainen akka rupes jutteleen.se oli ihan mukava mutta jotain outoa siinä oli kans....en tiiä mitä mutta en halua kyllä tietääkkään xD haha
Joo no sitten vein Jaleelin Memolle sinne .ja sen "likka kaveri" oli siellä kans.mutta mä en moikannu vain koska ei o mun asia...Memo sano että se ei oo kär i henne så mitä mä sit sille mitään juttelen jos se ei meinaa tosissaan sen likan kans..joo mä oon aika outo kans xD mutta ei voi mitään!!!!

Nyt istun nälissäni tässä ,ja on pakko kyllä mennä lämmittään yks pillupizza..Että kirjottelen sitten taas joskus nyt on kädetki ihan jäässä  GGrrrrg kali kali

PeAcE Out-!.-!-! Konstig naapurin akka......


TÄSSÄ YKS MUN BIISEISTÄ MITÄ KUUNTELIN KU OLIN 13-14 Vuotias.. hähähä


Kommentarer
Postat av: Anonym

hyvä biisi heti :)

2009-10-10 @ 18:34:56
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Jonna

HAHAHAHA voi tuo laulu!

2009-10-11 @ 02:09:39
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0