Iiiihana PASKA maanantai.

Ja kaikki menee päin helevettiä som vanligt,ei mitään uutta siis,,.,Mulla on nyt niin paljon probleemia että ei sitten kellään muulla oo eikä tuu koskaan olemaankaan.MEN de  varmaan mun kohtalo.Olla perseestä revitty.elämä piloilla heti ku synty.Vittu mä manaaan!!!!!Kenen vika että mä synnyin tähän paska maailmaan paska ihmisten keskelle??KETÄ mä voin siittä syyttää?omaaa itteeni ,mun päroneita vai naapuria vai ite jumalaa??vai KETÄ??En tarvi kummiskaan mitään ruttna svar från ER!,så unohtaka kaikki..

Nyt mulla on vaikea vaihe taas.....Että mitä tehä asialle?.....Joo,,,siihenki oilis monta ratkasua mutta mikä niistä olis se oikea...Sitä mun pitää tässä fundera oikeen kunnolla,..että paska aivot nyt raksuttamaan vain ....

Yes,HAr det så bra med era perfekta liv te kaikki!

ADIOS;:ehkä tämä on viimenen inlägg mitä mä laitan,.Tack o hejdå

LiFe is Shit!

Kommentarer
Postat av: Tää Primadonna

Joo kaikki on mun vikaa no. Rauhoitu hyvä rouva, mie soitan siulle iha kohta. Ota iisisti! :P

Love you!

2009-11-30 @ 23:02:34
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: sandra

höhö tack min bror :P

2009-12-02 @ 13:06:22
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0