Keskiviikko..

Vietiin Jaleel Memon luokse päivällä,sitten mentiin käymään vivallassa ja sitten pääsin ostamaan sen ihanan kukan mistä oon haaveillu monta vuotta mutta jota en koskaan oo saanu :P Jee,siten kotona siivoilin vain ja sitten illalla mentiin vivallaan raamattu mukavaan,ja oli kivaa :)
 Nähtiin Karin siis se hullu fisken siellä lidl:n viereisellä autotiellä varmaan oli liftaamassa tai jotain,käskin Fredrikin kääntyä takasi et halusin kattoa mitä se siellä tekee,no ai raukkaa sillä oli hymy huulessa ja hienot vaatteet päälllä ja ilman kenkiä ja kaks laukkua siinä tien vieressä ja kyytiä se tosiaan johinki halus,no sit  mä sain jonku kohtauksen ja ku mä rupesin rääkymän ja rukoilin Jumalaa että se siunaa sitä naista että sille ei mitään tapahu.hah Fredrik kahto mua niinku lehemä uutta ämpäriä.ja mä vain sanoin siin' kyyneliä pyyhkiessä et anteelsi vain että oon tämmönen xD
Ei tuu mitää mun kans oikeesti,mutta musta on tullu niin herkkä :P
okejj no nii kirjottelen taas kun kerkeän ..

PeAcE OuT!!-Mööö

Kommentarer
Postat av: Mandy

Pyhä henki se oli =)

2009-07-09 @ 09:46:36
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0