Bläää sunnuntai...

Ja mä sain taas sen taudin :S nyt vain toisin päin että maha on sekasin ja pää selvä..tai no vähän mua nytki huippaa mutta ei nin paljon ku toissapäivänä,..uff että pitää olla sairas .ei jaksa..mutta onneks Fredrik laitto ittensä sairaskirjoille tänään,niin mun ei tarvi pökerryksissä juosta Jaleelin perässä et se kattoo sitä ,nyttenki ne lähti kauppaan että mä saan levätä .mutta en mä oo enää väsyny ja ei kiinnosta makaa vain sohvalla ku ei tv:stä kään tuu yhtään mitään..vain reklam paskaa...Noh..jupps toivottavasti tämä olo paranee päivän mittaa..
Eilen Sandra tuli meille.me katottiin lasten Peter Pan ja syötiin karkkia ja sipsejä ja popcornia ja juotiin colaa ja örk naurettiin kapteeni koukulle,HAHA oli kyllä kivaa :D ------ja nyt sitten sairaana..ei kivaa =(
Heh kirjottelen taas myöhemmin,,

PeaCe OuT!!-turistdiarre hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0