såja

Niinpä niin,,taas yksi päivä mennyt kotona ollessa,ulkona oli niin kauhea tuuli että ei uskaltannu mennä ulos :P ois pian tuuli vienyt meijät kummatki lentoon :D
Juttelin enon vaimon kans puhelimessa suomeen jäämisestä,ehdotti kaikenlaisia vaihtoehtoja mulle,mutta sain vain kauhean paniikin ja mitä enemmän niitä asioita ajattelin niin sitä enemmän tulin vakuuttuneemmaksi että Suomi ei ole mun maa..mun koti ei oo täällä
..
tulihan sitä sitten myös paniikki itkut kun ajattelin että jos en pääsekkään tämänkuun aikana takaisin Örebrohon :)
on vain niin ikävä sitä paikkaa...niikuin sanotaan..ruoho ei ole aina vihreämpi aidan toisella puolella vaikka niin sitä luulisikin,ja sen olen kyllä saanut kokea.ja en kyllä kadu että sain olla täällä Suomessa tämänkin aikaa,nyttenpähän ainakin tiedän että tänne ei ole paluuta :D
Elämä opettaa

Kommentarer
Postat av: Tanja

Näinhän se on...

Suomi on aina mun sydämmessä, mutta en osaa enään asua siellä..

Tule vain takaisin!

Toivottavasti pääset pian.

2008-10-23 @ 17:12:08
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: mandy

halojaaa jag skrev ju att jag kommer och räddar dig..håll ut syrran



puss o kram



sprry har haftlite göra idag..



Kram Kram

2008-10-23 @ 19:46:54
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0