Tiistai 16.2.2010

Kävin aamulla siellä vårdcentralilla ja ne lähetti mut taxilla sairaalalle psykiatrijouriin..Siellä mä istuin ja ootin ja sitten lääkäri sano että en mä tarvi mitään masennuslääkkeitä että mun pitää vain lopettaa se juominen ja liikkua enemmän tai mennä kahteleen töitä.No IDIOT!!sikshän mä juon ku en oo saanu mitään lääkkeitä.ja muutenki mä käyn rehabissa..Vammanen...Pallin nuolija mikä oli

Mä sanoin että no mitäs jos mä otan sitten toisten lääkkeitä..HaH
Ja sanoin että Noh mitä jos mä sanon että ja hatar mig sj ,saanko mä sitten?
HaH no siittä se heti rupes kyseleen miks mä niin tykkään.No mä sanoin että mä vihaan ja toisetki vihaa ja tykkää että mä oon ihan värdelös.
No johan rupes kynä sauhuaan sen käjessä ja kirjotti mulle receptin lääkkeisiin jotka auttaa masennukseen ja samalla univaikeuksiin..Että se tabu otetaan vasta ennenku meen nukkumaan.
Kiitos sanoin minä..Sit ku se sano vain että joo no oot tietenki tervetullu takasi jos ne ei auta.,Niin mä sanoin vain että jooo saattaa olla että kohta nähään taas.Tuun varman vielä tänään takasi
HaHa!
Kyllä minä ku hermot menee niin keksin jotain paskaa puhuttavaks .Pillunaama ukko mikä oli..

No nyt mä entiiä mitä teen.oli Aika sossunki nytten mutta en sinnekään kerenny,oon nukkunu max 2h yöllä että on vähän väsy,ja haluaisin vain mennä suihkuun ja SYÖMÄÄN!! HeH

No joo pitää tässä nyt keksiä jotain..Missä se Irmaki oikeen on...? Hmm

No pallli hiki haju HEJ
PeaCe and Löve-go fuck ur medicin u psycho doctor


Kommentarer
Postat av: Tanja

Tervetuloa mielisairaiden kerhoon!! ;D

HAhahha

2010-02-17 @ 13:07:43
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0