Maanantaina....8.februari.2010

Ja minä istun täälä sairaalalla.Sain kyytiä liftattua yheltä ukolta hahh joo kyllä mä aina jotain typerää keksin :p

Se onki vain mun tyyli.No nii .mutta .mulla on nytten huono olo ja pyörryttää,johtunee tieten tästä parfymistä mitä tuli ruiskutettua hieman liikaa kun paniikissa piti lähteä vetämään kämpästä,että kerkeää tänne rehabbiin kl.yheks...Otin paijan pois päältä ja takki vain täsä päällä nytten mutta ei se vitun haju lähe pois...Silli purkki oikeesti mä pyörryn tähä kohta..,tai jos en minä niin sitten joku toinen joka tulee mun viereen hahahaha KÄH KÄH!!

Ajattelin karata täältä,,oon ollu jo puoli tuntia tässä koneella...Mitäpä mä täälä turhia istun ja mietin miten saisin paremman olon itelleni..Mä soitan Irmalle että tulee hakemaan....Mä karkaan...Oikeesti...Vai..?...Uskallanko..?..pitäiskö oottaa vielä vähän aikaa..Vaikka  vartti..?

Mutta minkä takia oottaa lähtee vain pois!!! :D Wiiiiiiiiiiiiiiiii

My baby i miss you.senkin paska ku et sitä tajua sitten millään!!

No LöVE and Peace

PeaCe Out!-makrilli perse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0