24.2.2010

No joo nyt oon taas täällä Markuksen ja Tanjan luona ja oon juonu vinkkua :p höhö
Ja nytten kun on kello niin paljon niin mä juttelen Shaikon kan niitä sun näitä puhelimessa

Voi voi..Eilen olin siellä Beta kursen ja mä sanoin että se anto mulle voimia.Jotenki se ainaki mua kosketti se erityinen hetki....
Jeesus give me BOWER!!!!!koskA mä tarvin sitä!!Mutta mä oon antannu mun koko kohtalon Jumalan käsiin jo aikaa sitten että mä tiiään missä mennään.
Koska Jumala on luvannut niin paljon että!!Ja sanoi että mun pitää lepää hänen sylissään..ja niin minä olenkin tehnyt...vaikka vain väärällä tavalla mutta mä oon kummiski tavalla tai toisella ollu Jumalaan yhteyksissä koska HÄN on minun isä! Taivaallisessa korkeuksissa.vain HÄN voi tähdä mahdottoman mahdolliseksi!Niinkuin hän tekikien sen vuokra velkojen kanssa!ja se on vasta ALKUA!
JUMALA ON KAIKKIVALTIAS!


PeaCe and LoVe -GoD iS my Father 4-ever who i LOve !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0