Keskiviikko 30.9.2009

Ja Jaleel on yksin päiväkodissa :) haen sen puolen toista tunnin päästä,tai meen sinne tunniks vielä sitten ulos et se saa leikkiä niitten muitten kans...Joo ja sitten kotia..F menee tänäänkin kolmeks töihin...Mitä mä teen sen aikaa Jaleelin kans??Kun se on niin vaikeaa olla kotona me kaikki 3 samaan aikaan,se ei jotenki niinkku funkkaa ollenkaan...Elikkä me ei eletä mitään perhe elämää,vaan mä oon saanu jakaa itteni kahteen eri rooliin...Oon Jaleelin yksinhuoltaja äiti...ja oon Fredrikin likka kaveri....Että nämä kaks asiaa ei mee yhteen sit ollenkaan.kun oon se likka kaveri niin Jaleelia ei lasketa mukaan ollenkaan,koska mä oon vain F:n oma en kenenkään muun....JA mä sanon että tämä elämäntyyli ei oo mitään helppoa mun hermostolle...Mutta elämä on.ja Jumala on,ja apua saa jos haluaa...

Moikkelis koikkelis,.....PeaCe OuT!--if i close my eyes forever........




tässä kevät kuva...höhö Jaleel ja mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0