Juupasta juu

Mentiin sitten sinne mökille käymään Kalle vain sielä yksin märehti,hehe .sitten mentiin vivallaan ja mä olin siellä ulkona muutaman tunnin lasten kans,kiva ku naapurin akka jättää sen kohta 2v täyttävän pojan mun huostaan ku se tietää että mä katon hyvin sen perään(niin se sano tänään)...hmm sitä jää vaan niinku mietttimään että misä on oikee vika ku akka ei ite koskaan oo ulkona sen pentujen kans,ja muille vain ne hyysää.Sain taas vaihteeks huutaa sille sen toiselle pojalle joka on kyllä lievästi cp vammanen mutta sen takia sille mä huusinki ku se tekee aina ihmeitä pihoilla.Että eipä nuo paljoa kato pentujensa perään,mikä mä sitten oon niitä komentelemaan.`? sitä vain tässä oon miettiny,,mutta jos se kerran nuin mulle antaa ansvar sen pennuista ja niin kait mulla sit on vapaat kädet komentaa niitä. :P hehe
Mutta ei siinä mitään siis kyllä mä sen pikku pojan perään voin kattoa jos se akka ite on siinä niinku mutta että siis kokonaan mulle vastuu..ei kiitos mulla on jo yks huli vili jonka perään saan kattoa,että se riittää. =)
Se tästä.Jaleel on nyt suihkussa ja Fredrik lähti palauttamaan vuokra filmit takasi,Japps ja nyt pitää mennä laittaan iltapalaa Jallulle,..såja,

PeaCe OuT!!--Nanny maritza

Kommentarer
Postat av: Jonna

Voi no hyvä tietää, sitte joskus ku mulla on 5 lasta niin tuon kaikki kakarat sinne sun hoidettavaks :D

Sun asuntos tulee olemaan niinku eläintarha, mää epäilen että mun kahdella nuoremalla on DAMP.



Joo, no jos tästa laittas nukkumaan ja soittais sulle huomenna. Sää olit niin veikeen olone tänään niin en uskaltanu soittaa sulle toista kertaa ku kerta pyysit vasta mut soittamaan huomenna :S



Hyvää yötä Jeesus myötä, muista käyttää turvavyötä

2009-09-10 @ 00:30:07
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Mandy

hehe Nany maritza :) Ha en välsginad dag..

2009-09-10 @ 07:57:15
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0