....

ja seikka on saletti,mulla on ihana virtstien tulehus ja sen päälle vielä sattuu oikeen puoleiseen kylkeen.en sitten tiiä onko se munuainen joka reistailee taas,hope not :s En oo päässy kunnolla kävelemään koko päivänä ja mentiin vivallan sen takia ku muuten J olis hävittäny koko kämpän täällä ku mä en sitä olis voinu komentaa.No mä sain vähän levätä siellä,makasin Maritan sängyssä ja nauroin Mandylle ku se yruttu nukkua mutta Jaleel kiusas sitä xD hhähä ihan oikee sille:p juu noh...ennen kahesksaa lähin sitten Lidliin ku F on sielä kl.23.asti niillä on se inventering paska.J nukahti sitten het ku lähettiin sieltä pois,eli kaheksalta..ja mulla oli niin kamalaa kantaa se poika tänne 3.kerrokseen ja kassit.uff kyllä tuli kuuma! Ette sit tiiäkään..Noh Irma soittaa nytten niin pitää lopetella..

PeaCe OuT!--hmhm

Kommentarer
Postat av: Mandy

haha ei ollut oikeen mulle :( kakara!

2009-09-21 @ 22:46:00
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Jonna

Nooo voi että miten sulle on käyny. Elämä on kovaa, osta kypärä! :P

2009-09-22 @ 23:59:24
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0