Perjantai...

kl on kohta 8 illalla ja mä oon ihan slut,..Oon Jaleelin kans käyny Irmalla ja mummulassa mutka...Maritan hiuksia leikkasin vähä,tais mennä kieroon neki haha no ei oo mun vika :P
Jöö nyt ollaan sitten kotona Jallun kans..F on sen kaverin luona ja tulee joskus yheksän aikaan tänne....
Sillä on nyt 3 päivää vapaata ja mä en tiiä mitä mä teen...Mutta..joo toivottavasti keksin niille päiville jotain kivaa...koska meijän pitää olla KOKO päivä poissa,,siis joskus kaheksan aikaan illalla voi tulla kotia kun Jaleel pitää syöttää ja pestä ja nukuttaa sitten yheksältä.Niin että pitää jaksaa olla sen kans jossain tuolla ulkona,tai sitten jonku luona koko päivä...JOBBIGT!!!!!skit jobbigt se on,...en halua että sillä on ainuttakaan vapaa päivää...muttako on...Noh pitää tästä mennä taas....

PeaCe Out.....fucking days....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0