katastrof...

kun mentiin ulos F:n kans,ensin mentiin sinne den danske krogen ottaan yhet kaljat mutta lähettin sitten ku siellä oli niin kuivaa,mentiin napoliin..siellä pelattiin biljardia parin jätkän kans,siellä oli yks suomalainen äijä joka koko ajan kehu mua ja sano F:lle että josse jättää mut niin hän ottaa mut sitten,,mä vain et joo justiinsa joo..
No sitten ku napoli meni kiini niin me lähettiin joukolla harrykseen...siellä mä sit kadotin sen suomalaisen jäbän,ihan hyvä vain...Sit ku lähettin kotia käveleen F:n kans...niin siinä työvälityksen kohalla tämä mun ukko kävelee tientoiselle puolen eikä puhu mitään ja mä vain et mitä mihin meet...koska tämä herra F sanoi tietävänsä lyhyemmän tien kotia,mutta mä olin niin parasta että mä en sitä voinu kuunnella(hän niin sanoi minusta) Että mä jatkoin sinne juna-aseman tunnelin alle ja luulin et se F tulee sieltä jostain vastaan...
mutta eipäs tullutkaan vaan vastaan tuli se suomalaine äijä..(38v.tai vanhempi) Ja ku se näki mut niin seoli onnellinen ja ei musta päästäny irti se vain halas,ja mä vain et mun pitää mennä kotia et tuu vaikka samaa matkaa,(ku se asu markbackenilla)ET ainaki sinne tempon tykö..No siihen asti mä pääsinki..se ei antannu mun jatkaa matkaa sama mitä  mä sille sanoin.Ja mä meinasin saaja jo paniikin siinä ..ja kun suomen kieli ei enää auttanu niin rupesin puhumaan ruotsia että jos joku ihminen kuulee ja tulee auttamaan mua..koska se ukko kävi kummalliseks ja se halus et mä lähen sen mukaan sen luo,ja se rupes jutteleen ufo juttuja että se raskastaa mua ja se tietää että mä rakastan sitä ja mä sillo ajattelin että ei apua tämä on ihan hullu ja se kohta raiskaa tai hakkaa mut siihen paikaa jos ei kohta joku tuu....

No auta armias ku yks tyttö tuli sieltä kahen koiran kans ja justii sillon ku se äijä halas mua taas niin mä sanoin sille likalle Hjälp...ja se huusi siittä parin metrn päästä et hei sisko tuu nyt meijän pitää mennä kotia,sit mä muka sanoin et jooo mä tuun sit kävelin sen viereen ja se otti mun käden sen käsikynkkään...mutta tämä äijä ei päästänny mua,,,,mä en tiiä kuinka kauan me siinä yrittettiin saja se musta irti..ja sit ku se suuttu sille likalle ja meni sitä kohta nii sanoin et ei nyt riitti tämä peli-ja sit se päästi irti ja justii sillon F soitti..se oli kotona jo...Ja ku mä selitin tilannetta sille niin se vain rupes sanomaan et mun olis pitäny kuunnella sitä alusta asti ett mun oma vika ku tapahtu tällästa..mä löin luurin kiinni,,se yriti soittaa koko ajan mutta en vastannu.menin sen likan luo.Ja siellä vasta sitten kun olin soittanu taxi kaverille hakemaan mut niin vastasin puhelimeen ku F soitti...
Ja se vain laitto mut alas...Blaa blaa blaa ja mä sanoin et anteeksi että ku oon niin tyhymä päästäni nii se vain et joo sä oot typerä ku et mua kuuntele koskaan sun pitää oppia kuunteleen muaki,,,ja kaikkea paskaa se jauho,..Ja että jos joku olis raiskannu mut niin se olis ollu mun oma vika...!??!

Miten se ensinnäki jättää mut yöllä käveleen  yksin kotia,ja sitten ku joku äijä yrittää käyä mun päälle niin tämä sanoo vain et se on mun oma vika kun en menny sen kans samaa tietä....VAMMANEN..vitun ruotsalainen paska..No se taxi soitti siihen likan puhelimen niin mä sanoin F:lle et otan taxin kotia( ja se ei ees kysyny et miten mä maksan sen ku mulla ei ollu rahaa) No juu sit ku mentiin alas niin se likka olis maksannu sen taxin mutta se sano vain ett ei tarvi ku se tuntee minut,Kiitos Daniar olit enkeli.! ja se vei mut kotia .....mutta mulla ei olu avainta..laitoin sms tälle F:lle..ei vastausta,koitin soittaa,,ei vastannu eikä tullu ulos parvekkeelle....Mä soitin taxile et tulee takasi ja vie mut varbergaan.Se tuli mutta Memo ei vastannu puhelimeen ja siellä oli pimiää kämpässä..Mä meinasin saaja paniikin ku en tienny sit mitä teen..mutta sitten muistin Kim veljeni xD ja soitin Beckalle.ja se oli onneks hereillä!! kello oli sillon 4 yöllä.Ja se ajo mut niitten luo.siellä mä ilmotin poliisille sen jätkän.Koska vaika se ei mulle kerenny mitään tehä niin se voi jollekki muulle tehä.Että sit kl.6 mä menin nukkumaan ja kl,.8 heräsin siihen ku F soitti.löin luurin kiinni ja laitoin sms et Jag sover....ETTÄ SEMMOSTA Mun elämään,kaikki menee vain päin vittuja....Miten paljon minu kihlattuni välittääkin minusta,ai että.....samperin samperi...

PeaCE OUT!!--svedu pelle -paska pelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0