11.2.2009

Joo oli taas muutama päivä sitten ku kirjotin viimeksi...ei oo oikeen kiinnostusta ollu kirjottaa,kuiskin kaikki tietää jo miten meni perjantai iltana. Eihän siinä silleen mitään käyny muutako vain se viimenen juttu kun poliisit juoksi mun perään ilman mitään syytä,,Siinä se juttu oli..Pitäis vain saaja joku joka vois mua auttaa kirjottaan lehteen siittä.,tai mennä tapaamaan sitä miestä joka kirjottaa sinne netti sivuille..asuu muuten Irman naapurissa(mandy luetko sinä,pistä mieleen) Niin ja irma tuntee sen niin olis helppo mennä juttusille..
No mä ootan että joku ensin lähtee mun mukaan..tulkiksi ja silleen..
Jöö nytten on niin että..mulla ois yks juttu yhen tutun kans,mutta se juttu on aika salainen vielä tähän asti eikä se tuttukaan varmaan siittä halua vielä puhuttavan..HAHAH taas mulla menee ylikierroksilla pää,,,
Ei voi sitten mitään.Jos on vammanen niin on Muut saatte tykätä mitä lystäätte!  i DON'T Care!
enään.Ballen sama. masennus kohtaus tuli tänään taas heti ku tuo yks tuli kotia,,itkettää vain ei yhtään minkään takia..vihaan tätä olo tilaa yli kaiken..
OK ihan sama haha menkäää nukkumaan!
 
PeaCE OuT!!-F you out



Tässä teille hyvä kuva.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ei mulla kyllä perfekti elämä ole.

Ootko ajatellut puhua jonku kuraattorin kanssa? Mä käyn yhen luona nytten ja se kyllä helpottaa!

2009-02-11 @ 23:11:33
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Kyllä se mua ainakin helpottaa ku saa puhua jonku kanssa joka antaa "goda råd". Ei mulla ole monica. Mä meen BVC:n kautta.



En tiiä miks se error tulee. On varmaan blogilla joku vika niinku tavallista :/

2009-02-13 @ 09:22:21
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

haha, me lasketaan myös se päivä ku tavattiin.. Sehär on myös yhtä tärkeä ku sillon ku meni naimisiin :) Kiitos!: )

2009-02-14 @ 15:10:27
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0