Såjaa

Sandra tuli tänne mun avuksi siivoilemaan =) tai se tiskas vai mutta oli seki paljon!
Mä ajattelin vähän semmoista suur pientä siivousta :P haha makkarin ikkunan sain justii pestyä,ja hyi ku oliki likanen.Jahh nyt tilasin meille ruokaa Pizza Lightistä. pizza Besnikiltä hähähähä  Juuu ja sit nytten pitäis jatkaa lattian pesua.Kim laitto sms et se tulee kohta laittaan mulle ne hyllyt seinään..YES!!vihdoinkin!!KUUULITKO JONNA??? VIHDOINKIN!!! =D hahaa ei kukaan ymmärrä mitään.mitä mä kirjotan mutta sillä ei ole mitään väliä koska mä en itekkään aina ymmärrä mun textiä.ON nälkä äiti on nälkä anna mulle leipää....PLIIZ..ei vaan joo nyt meen siivoilemaan ennenku jumitun tähän penkkiin kiinni ja kirjotan vielä enemmän outoa textiä...

PeaCe OuT!!---hämymies yllättää yöllä ulkona kulkiessasi,...så AKTA DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0