puuh

vihdoinkin kotona!
Lähettiin eilen aamulla ajamaan göteborgin .minä Jaleel Fredrik ,sen äiti ja 2 veliä .mentiin ensin hotelliin ilmottaan ittemme sisälle,sitten lähettiiin kaupunkiin mäkkäriin syömään =) sen jälkeen käytiin luonnontieteen historiallisessa musossa kattomasa täytettyjä eläimiä,isoimmat oli norsu ja sini valas :s hyi mua pelotti ne leijonat ku ne katto niin inhottavasti sieltä lasikopista,hehe :P mä oonki aika pelkuri.Noooh sen jälkeen sitten mentiin sinne lisebergiin ,siellä oltiin koko päivä,mä en menny mihinkään laitteisiin ,,pelasin vain 5kruunulla peliä ja voitin yhen pienen rupu suklaarasian :D oli se vain jännäää!! :P
Sit mentiin nukkumaan hotelliin...Aamulla taas liikkeelle,mentiin semmoseen kolosseumiin vai mikä se oli,nini kattomaan eiläimiä,.Hai kaloja ui siellä meijän yläpuolella tunnelissa Jaleel pelkäs niitä :D se oli kyllä mahtavan näköstä ku sai nähä miekka hain naaman :D
Siellä oli kaikenlaisia tieteellisiä juttuja joita sai kokeilla,.ihan nice :P sitten mentiin sademetsään jossa oli pikku apinoita hyppelemässä ympäri ja lintuja vapaana .=) jeee.sitten mentiin taaas lisebergiin ,siellä mä menin Fredrikin kans maailman pyörään,,no .se oli vikatikki,ku mä pelkään korkeita paikkoja :s mä pidin vain siittä keskitangosta kiinni ja istuin lattialla,itku meinas tulla ku sain semmosen paniikin mutta onneks hillitsin itseni :s se ei ollu mukanaa hehe ja toinen mihin mentiin oli semmonen laiha esitys.vesikanootilla vai mikä se nyt oli ni mentiin siellä pitkin ja oli vain 2isoa pudotusta alas,ne otti vähän mahanpohjaan ja oli pakko huutaa :D haha Yees.Jaleel sai kyllä kans mennä laitteisiin Fredrikin ja Hugon kans,välillä oli Henrik mukana tai niitten äiti,no ei siittä sen enempää laitan kuvia sitten joskus kun saan tuon kameran ladattua,akku loppu liian aikasten eikä voinu ladata missään ,,JÖÖÖ nyt pesulle ja nukkumaan !!!

PeaCe OuT!-God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0