öööööööhhh

Heräsin neljän aikaan yöllä ku Jaleel oli hereillä,..en sitten millään saanu sitä nukkumaan,parikertaa se meni maata ja oli ihan hiljaa ja mä jo luulin että se sammuis ku ite meninasin tehä Mutta eii se jatko sitä pari tuntia,meni ees taas sängyissä ei osannu päättää missä nukkuu ja mua rupes määräileen et mun pitää mennä sen sänkyyn nukkumaan ja se menee mun paikalle..haha ei kiitos, :P Noh sitten ku Fredrik nousi kuudelta ylös niin mä jätin Jaleelin yksin makkariin ja se siellä oiski ruvennu sitten yksin nukkumaan muttako mä isopää menin sinne huoneeseen ja se heti oli ylhäälä..mutta sitten siinä varttia vaille 7 se sammu..ja niin sammuin minäki.ja nyt kl.11 heräsin ku Jaleel pomppas pystöön =)
No saa nähä mitä tänään tekis,,,,

PeaCe OuT!-min kaffe väntar på mig

Kommentarer
Postat av: Nina

Jos otan sen valkosen pois niin pitää olla valkonen teksti ja se on huono silmille ku lukee, ei näy niin hyvin. Halusin sen musta, valkonen, vaaleanpunainen :)

2009-08-22 @ 14:17:30
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0