No niin.

Tänään mentin Irman kans lainaan auto Abodilta ku Irman oma auto tilttas eilen illalla.nooo Me lähettiin sitten IKEAan Jaleel mukana tietenkin.,siellä nyt oltiin se parituntia,ja jotain krääsää tuli ostettua,niiku tavallista..Sitten nopiaa vietiin Irman tavarat sen luo sitten mentiin meille jossa Memo ootti ulkona ja se hyppäs kyytiin ja me vietiin se kotia varbergaan ja Jaleel jäi sen luo sitten yöksi,Sitten me mentiin sinne autokorjaamolle viemään auto takasi ku se yks isopää soitti jo sen perään.no sitte mentiin sinne ja saatiin vielä ootta puolituntia enneku se läskipää (Abod) pääsi sen ratin taakse ajamaan.no siten se hintti lähtiki jotain kirjettä viemään hästhagenille asti,ooh ja puuh ja mä ku istuin takapenkillä ,ja ne jotka mut tuntee ni tietää että mulle tulee siellä huono-olo-.no onneks ei niin paha olo tullu sillon mutta pää oli ku täytetty kurpitsa,niin isolta se tuntu ku jyskytti vaan ohtaa ja joka paikkaa.pää kippee juu... No sitten tulinkin kotia Irma lähti sen pyörällä veivaamaan sitten kotiapäin.
Jooo mä ostin Jaleelille semmosen lelulaatikon mikä tottakai piti ite montera.,, Tee Se Itse IKEA.paska.. ja se vain millä piti ruuvata niitä paska ruuveja oli nii pieni ja vaivanen että mun sormet meni ihan pakettiin ja veri lensi.HAHAH ja ei siinä mitään ku Fredrik kuunteli ihan onnesaan jotain laulua jossa ne laulo Jag vill ha röv---ja toinen laulu meni jotenki et jag är super gay..niitä se hoilotteli...mä vain et joooo se tästä nyt vielä puuttuiski et oon kihloissa hintin kans, xD hahahahahahh
Joo pitäs nytte mennä ton jag vill ha röv killen viereen nukkumaan.jotenka

PeaCe OuT!!- Kurpitsa naama!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahah sulla on tosi hauskat jutut,,,,,

2009-08-23 @ 18:47:43
Postat av: Tuula mama

on monimutkaisia asioita ja silleen

2009-08-23 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0