Japps.

Siellä tuli sitten käytyä kallonkutistajalla,,,hehhe tai siis kuraattori se vain oli,kerroin vain mitä mulle kuuluu ja semmosta,mitä haluan tehä ja semmosta,jööö no saa nyt nähä mitä se keksii mun päänmenoks :P
Sitten sen jälkeen elikkä kl.14.00 Mandy ootti mua siellä ulkona ja sen kompis Tytti tuli hakemaan meitä sen kaverin kans..mentin neton nettiin käymään ,,ostin sieltä yhen komedia filmin :P höhöö aina jotain filmiä pitää saaja kattoa ku ei tv:stä oikeen tuu mitään... Niin ja sitten käytiin siellä stadiomilla josta Mandy löysin itelleen kengät.ja voi että mä sanon jos mulla olis ollu rahaa nii olisin ostannu ne kaikki vaattet ja kengät mitä näin,mä meinasin tulla hulluksi...sain vain sanoa Mandylle että ostaa mulle synttärilahjaks jotain niistä mitä halusin xD hahaaa vaikka en mä oikeesti mitään halua keneltäkään mutta se oliki vain tekosyy saaja ilmaseks hahah :P oon kierä.Japps Jaleel tuossa kattoo Tom&Jerry filmiä,ja ja alasti tietenki ku sen shortsit ei näköjään pysyny päälä :D hihi voi voi Freddy boy lopetti nyt työt että sen pitäis olla kotona ihan näillä minuuteilla.jotenka lopettelen tässä nytten....Moikka !!

PeaCe OuT!----Nike is liFe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0