11.10.2010

Täällä Melissan luona oon Jaleelin kans ja koirien.Marita lähti nuevoon..Oon ihan poikki kun oon nukkunu vain kaksi täyttä tuntia.sitten heräsin ja tunin nukuin toinen silmä auki..Että semmosta taas  tällä kertaa haha
Voi voi paniikkia alkaa iskemään kun Meli tulee huomenna kotia..ööö oli niin kiva viikko täälä Maritan kans ilman sitä HAHAHAHAH
Kerranki oli siisti kämppä.
Nyt mun pitäs tästä lähtiä Diegon kans lenkille vähän,ottaa Jaleel mukaan messiiin :)
Vaikka se onkin aina niin riski lähtiä diegon kans ku se on niin RAIVOOOOOOOOOhullu koira :p
nee se on mun babys joskus vain :p
No joooooo mä tästä lähen taas vetämäään,saapi nähä jos tota tota Yaser arafatti tulee käymään tässä päivän aikanaaaaaa.....Kirjottelen sitten taas joskus kun on tylsäää..

PeaCe OuT!-Diego go go go Fliki diu diu diu

Minkä näkönen naaaama HAHAHAH 100vuotta vanha kuva.


Kommentarer
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Juuu.. ei mulla oikein enää oo aikaa hoitaa sitä ja en oikein enää jaksa :(

Ja sit jos mä tuun raskaaks niin en mä voi siivota sen laatikkoa ja markus ei sitä tee...

2010-10-11 @ 16:30:24
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0