tiistai....

ja minä vain istua möllötän täällä kämpässä ku ulkona on niin vammanen ilma,,,kävin vain pyykkituvassa heittaan vaattet koneeseen ja nopiaa taas sisälle...en ees jaksannu mennä sinne sairaalalle munimaan...boring....
MEN! mä meen sitten illempana memon luo,oon mun pikku akanin kans sitten taas :)
Eilen mä olin siellä pari tuntia ja Jaleel sano että mun pitää jäädä sinne yöks,että mä saan lähtiä vasta seuraavana päivänä.ai raukkaa. mun lilla apina <3 voi ku sais sen kämpän nopiaa että mä saan mun vauvan mun luoksen :(
On niin vittumaista tämä kaikki...PASKAAAAAAAAAAAA
no kohta se on varmaan ohi,,Jeesus anna mulle asunto!!!Kiitos ja Aamen.


PeaCe OuT!--LöVe Is Gone 4-ever

i hope u burn in my ass din lilla råtta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det orndar sig..Jeesuksella on jo asunto valmiina sun pitää vaan ehtiä sitä :D

2010-03-24 @ 17:54:11
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Mama

Joo ota nyt asiakses ja ala kahteleen kunnolla. Mee siihe öbon sivuille ja kahto jos niillä on inom 24 timmar asuntoja

2010-04-21 @ 11:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0