Tadaaa

Tulin tänne sairaalalle hieman etuajassa :P wii...no vain sen takia ku sain kyydin..höhö

Njoo eipä sitä oo tullu suunniteltua mitään erikoista tälle päivälle muutako että sais pyykki ajan kuudelta..Ja eilen mä olin siellä Beta kurssin viimesessä träffissä niin en kerenny treenaan mutta jos vaikka tänään kerkeis.,Tai sitten jos kekseis jotain kivaa tekemistä,Memon kans mulla meni kyllä taas välit päin vittua ku se on semmonen vamma veikko!!pillunaama tosissaan...

Mä oon vammanen ja sen tunnustan mun mongoli tyylilläni,HaH

mä remusin ja lemusin ja rahaa vippasin ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin mä olin HÄIRIKKÖ!!!!Wiiiiiii Retardo missä sä ooooooooooot??!? HaH

Tämä oli siis vain mun omia juttuja niistä ei puhuta sen enempää..Noh mä tässä ootan et jos se käppänä tulis tänne moikaan mua..ei mua kiinnosta mennä tonne toisten kans...minua pelottaa :D mamma tule auttamaan.hihi ...Niin joo mä eilen karkasin täältä ku se käppänä ei ollu täällä

Tanja tuli hakemaan mua ja sitten lähettiin kaasupohjassa renkaat vinkuen karkuun "Wiii"

jee kivaa oli tosissaan..mutta nytten mulla on semmonen olo että mä haluan lähteä karkuun täältä taas,hehe :P no ei sille voi mitään..pakko vain jaksaa istua täällä kolmeen asti..no eihän se oo ku kaks tuntia mutta kummiski...time is money vaikka sitä ei monet uskokkaan...Tai no en mä ainakaan usko kuhan sanoin vain ,,,Hou hou hou joulupukki istu puussa tutti suussa potta päässä järki jäässä ,Ja Marzu istu koneella sormet jäällä Mieli hyvällä päällä.Aamen sille,ja lopetus tuli nytten nopiaa ja heti....

PeaCe OuT!-LöVe is Gone 4-eVer! ettäs tiiät sen sitten sinä senkin HAISULI!
Silli ruikku muikku.Hej


Kommentarer
Postat av: Tanja

Voi että sä oot UFO!!!! UFOOOOO sanon minä!!!!!!!!!! HAHAHAHA

Joo, no tapu-täti vois ehkä tuuaakkin, tai sitten ei. Kuka sen tietäää??? heikko peikko hej!

2010-03-16 @ 14:56:33
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Sarah

sv: ska kika in på bloggen.

Tack :)

2010-03-16 @ 20:26:15
URL: http://brunettebellac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0