maanantai..kl.13 jälkeen..

Tassuttelin tänne sairaalalle alle 20minuutissa.Jee! (luulin et siinä ois menny yli 30min.)

Mutta täällä mä nyt istun heti koneella ja toivon että se käppänä ei oo täällä että mä voin karata täältä about tunnin päästä :P

On mulla kan jutut...uff aurinko paistaa ja onneks ei vettä sada..Niin lämmin ulkona ja mulla ankarat vaatteet päällä tottakai.ku luulin et olis ollu kylmä tuuli,no ei siinä mitään..Mä soitan Anssille että tulee hakemaan mut pois täältä..saan karata HÄHÄHÄÄH!! Wiiii

Yes...en nyt tiiä mitä tässä kirjottelis ajan kuluks..hmm...Noh jotain kehittävää mun pitäis ruveta tekemään ..Treenaamaan pitäis ihan tosissaan ruveta ei tästä tuu mitään ku mä vain istun perseelläni ja syön koko ajan...lihoon ja lihoon vain..abou.Saa nähä tänään jos saan pyykkiajan niin siinä sitten saa ainaki vähän liikuntaa ku pitää siellä juosta :P tai sitten ajattelin että mä meen tän mukavan jälkeen juoksemaan sinne boxninkiklubille nyt ku asun siinä niin lähellä..Jöö saa nyt nähä mitä päivä tuo tullesaan..Pitäis kyllä Jaleeliaki mennä kattomaan illalla enneku se menee nukkumaan,Mä eilen kävin siellä nukuttamassa sen :) ai mun pieni vauva <3

Joo no entiiä mun sormet menee ihan kippuralle tästä kirjottamisesta että mä meen katteleen sitä käppyrää jos se haisis tuolla jossain huoneessa.,,so long

PeaCe OuT!-the sun is shining.My sunshine baby <3


Kommentarer
Postat av: Tanja

Ohhoh, nyt on maailmanloppu lähellä, maritza on kirjottanut blogiin uuden inlägg ;)

HAhah, senkin mummo!

2010-03-15 @ 23:27:27
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0