Perjantai 10.12.2010

Ja nyt sitten asun puolittain karlskogassa Yaserin kans =)
Saan vain nähä miten kauan menee ennenku saa isomman kämpän..ei siinä pikkusessa oikeen kauan aikaa viihy..
Ja sinä joka kirjotit mulle "sök hjälp" voit ihan hyvin ite sitä apua kahtella.Jos ei mun inlägg kiinnosta niin ei tarvi lukeakkaan taikka laittaa kuivia kommentteja..så e det bara.

Ja sitten niin..Jaleelin kans ollaan täällä vivallassa nytten..tieten koko viikonloppu ollaan täällä familyn luona jos ei tuu muita suunnitelmia.

Noooo sitten toivon vain huippu kivaa joulun odotusta kaikille jotka sitä odottaa...
inte minä ainakaan,,höhöhö



PeaCe OuT!-vammasen pentu mikä oot,Blondi bimbo vinopää

Kommentarer
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Haha, joo.. jos ei uskalla kirjottaa omaa nimeä niin voi ite hakea apua :)

Mullekkin tuli yks semmonen kommentti mut en jaksa välittää... ;D

Have fun!

Tuutko muuten lauantaina synttärikahville???

2010-12-10 @ 23:17:14
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Hahahahah, noo oonhan mä kauemmin ollut raskaana mut oon tiennyt siitä vasta viikon ;)

Ja ne laskee silleen jännästi, mä oon kuudennella viikolla mutta oon ollut raskaana 5 täyttä viikkoa ja 1 päivä... jotenkin niin se menee.. :)

2010-12-11 @ 16:41:06
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0