maanantai 11.4.2010

Ja on Kimin synttäripäivä.Hurraaa onnea 20vuotta täyttäneelle broidille!

Ja sitten seuraavaan asiaan..Mulla kaikki on menny päin vittua,oon masentunnu ja tekis mieli vain hävitä pois koko maapallolta,Ihmiset tulee vain mulle antaan semmosta tietoa että mun elämä tuntuu ihan mitättömältä,..en saa mitään positiivista keneltäkään.
Sama mikä on asia niin se on aina jotain negatiivista ja mua haittaavaa..
Men life is joillekki mitätöntä.Ei sille voi sitten varmaan yhtään mitään..
Kaverit multa häviää niiku tuhka tuuleen,vain toisten ihmisten paskan jauhannan takia.
Että mä aina liikun sitten väärien ihmisten kanssa tavalla tai toisella..
Fukt upp

eikait tässä sitten sen enempää ..haistakaa vittu vaan kaikki ja ruttnatkaa paskassa,
Niin minä ainaki joudun tekemään..

PeaCe OuT--Life is Life--elä sitä, tai jätä pelit toisille-

Kommentarer
Postat av: nathaliee

hejsan!

vad tycker du om skorna jag ska köpa?



http://naatys.blogg.se/2010/april/nellycom-karlek.html#comment



Kram

2010-04-12 @ 18:49:58
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hey jag finns här alltid för dig!! Spelar ingen roll vad du har gjort eller gör..Du kommer alltid att vara min stora syster :) livet suger oftas men kom ihåg att Herren omvandlar våra tårar till glädje!



Pössssss

2010-04-13 @ 06:51:25
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: didi

kyllä se siittä!! kuunteleppa Mandya :D ja minäki oon tääällä!

2010-04-17 @ 23:18:13
Postat av: Mama

Jaa no jooo,,,,kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaankin,,,heheheh. No positiivista että oot ainaki kaunis ,,,muuten tuu kahtoon sua pienenä,,Matti toi sen filmin joka on otettu vuonna -87 ko Marita on vauvana,,

2010-04-21 @ 10:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0