tiistai

ja pitäis olla kymmeneltä siellä päiväkodilla Jaleelin kans ku se alottaa sen inskolningen tänään :s ihan kiva juttu muttako tämä poika on ollu koko yön hereillä,mä heräsin siihen ku höpötti jotain ihan omia siinä mun vieressä ja sit ku se oli siis tulikuuma! :s mä luulin et sillä oli kuumetta mutta ei sen ohta ollu tavallista lämpimempi..mutta entiiä sitten mikä sitä piti hereillä ja höpötti vain omia juttuja,,puhu muka välillä memolle ja mulle ja jotain ihme juttuja niinku ko mä kysyin siltä jos se haluaa mehua niin se vain makas  siinä ja kahto mua,,toisen kerran kysyin samaa niin se sano että kato äiti tässä on kissa,..(?????) wtf? kolmannella kerralla ku kysyin samaa niin se sano ei.Että aika outo juttu.Nyt se vain nukkuu tuolla sängyssä,pitää kohta herättää se.Jepulis noooooh ei tässä sen enempää kirjotan sitten jonku ajan päästä taas,


PeaCe OuT!---Dagis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0