niin eilen

Mandy kirjotti sen bloggiin että Jaleel karkas hyvin äänettömästi ovesta ulos.Mä ja Irma oltiin siinä meijän parvekkeella tupakilla ja Jaleel oli siinä vähän aika sitten se meni olkkariin ja mä ajattelin et se meni laittaan filmiä päälle tai vaihtaan vaatteita niiku se ruukaa tehä.mutta tuli niin hiljasta että Irma nousi siitä ja meni kattomaan,no,mä seuraavaks kuulen ku Irma huutaa Jaleelia siinä ulkona :s mä vain et mitäää!!! :O no se sano et ulko ovi oli auki ja poika poissa,Voijee mä laitoin kengät jalkaan ja lähin niin kovaa kovaa juoksemaan ku vain pystyin vivallaan päin.
muttako kysyin ihmisiltä nin ei kukaan olllu nähny poikaa...sit mä käännyin takasi ja lähin sinne baronbackenin centrumille päin...ja kävin siellä viereisessä pihassa vaikka Irma oli käyny siellä jo mutta mun jalat veti sinnepäin ja sitten mä katoin sitä aukkoa joka menee parkkipaikalle no mä menin sinne,ja sit mä puhuin puhelimessa en nyt muista oliko se Marita vai Irma niin mä sanoin että se voi olla et se meni parkkipaikalle ja lähti isoa tietä pitkin,mä en tiiä että miten mä sen sain päähänni ku ei siellä tiellä oo mitään erikoista....
No mä menin vain sen rundin siinä ja sitten jatkoin juoksemista sinne leikkipaikoille mit' siin meijän lähellä on ja voi että mun olis pitäny mennä vain sitä tietä eteenpäin niin olisin löytänny sen penikan.. mutta niin ja ei sit kukaan ihminen ollu nähny poikaa yksin...että toivo meni jo....
Mutta sitten tuli iloinen soitto ett se on löytynny.Kiitos Jeesus! että sen piti auto tietä pitkin lähteä mummulle vaikka ei oo sitä pitkin menny muuutako autollla,..oliskohan se löytänny perille? hehe sitä tässä ajattelin nytten ...olisko mahollista.Joo nyt se tuolla yrittää taas ovia auki mutta siinä on toinen lukko ylempänä et mä sain sen kiinni vaikka se on jotenki vinkkurassa..Yes.ei tässä sen enempää,F lähti sinne kristinehamn tunti sitten ja mä saan olla taas yksin koko päivän...Blää.....

PeaCe OuT!!--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0