Tiistai

Ja vein Jaleelin päiväkotiin. se on ti-ke-to siellä kl.9-14 ja mä saan olla 5 tuntia ihan yksin..hmm mitä sitä oikeen tekis ku ei oo mitään tekemistä...jos en sit mee käymään jonku luona...mutta ei jaksa :P haha Juppista juu.Täällä mä kituuttelen vielä...jos saisin mun suunnitelman toteutettua niin se oli huippu juttu.kerrassaan mahtava!! mutta sitä mä en teille kerro.ei se muuten olis huippu juttu xD hahaaa lällällääää...Okej,ne mä meen kattoon ritari ässän loppuun :P

PeaCe OuT!--Ärrän kierrän orren ympäri Ässän pistän taskuun

Kommentarer
Postat av: Jonna

Voi no oli yli hyvää! Siinä on oikeita Brownie paloja seassa! TOSI HYVÄÄÄÄ! :D



2009-10-07 @ 09:52:23
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0