Tiistaina..

Kun masensi niin..
Tanjan kans lähettiin Napoliin pelaan biljardia ja vähän kaljaa piti juua kans,heh ei biljardia ilman juomaa :P
No Tanja sitten jonku ajan päästä piti mennä tilaan ruokaa,lähin sitten sinne mukaan.Tanja lähti kotia ja mä menin takasi sinne Napoliin.Pelasin joittenki venssoneitten kans biljardia yhen matsin sitten jäinki sinne istumaan..siellä oli yks tuttu jonka kans sitten juttelin...tilasin taxin ku paikka meni kiinni..

Tämä taxi kuski jonka tunnen puhu puhelimessa sen jonku kaverin kans ja sano minusta jotain inhottavaa...mä  pamautin sitä nyrkillä päähän. ei siinä .. sitten mun hermot meni vielä enemmän ja löin sitä toisen kerran,,.se pysäytti auton ja rupes uhkaan että se anmäla mut ,hahah mä sanoin et mä anmälan sen"koska se musta puhu paskaa.. Nooo ei siinä sitten kun olin masentunnu nii sitten mulla tuli vaan tuskan itku siinä että en jaksannu enää tapella..se vain ajo mut portille ja istu mun kans siinä ja jutteli..Joo shit happens.. toivottavasti se ei nyt sitten anmäla mua hahhaha xD
siittä ei oo tänään kuulunnu mitään että saa nyt nähä...yks kelle mä kerroin tän jutun sano että niissä taxeissa on kamerat :S että ne filmaa...oh shit....hihiiiii toivottavasti siinä sen taxissa ei ollu!
Juu..

Kommentarer
Postat av: ~Nina~

Kuka taxikuski se sitten on? Voi maritza ku tappelet ;)

2009-02-05 @ 21:10:02
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0