Kavereita ei koskaan voi olla liikaa..

ei vois ei...
Jos niitä olis edes yksi saman ikäinen kuin ite...Mä tässä ku rupesin miettimään että mitäs tekis nytten kun Tuula haki Jaleelin niitten luo vivallaan vähäksi aikaa,että kun olen nytten yksin niin mitä tekisin..lähtisinkö käymään kaupungilla ..joo voishan sitä lähteäkkin
..mutta sillon tuli ajatus että hetkonen..sillonhan mun pitää mennä ihan yksin kierteleen..eihän mulla oo ketään kavereita keitä vois kysyä mukaan...ei ainuttakaan likka kaveria..mikähän siinäkin on..oon varmaan niin inhottava ihminen että ei kukaan mun kans halua olla..tai sitten toinen asia voi olla se että en osaa niin hyvin ruotsia niin ei mua kukaan jaksa kuunnella...
Joo ja nyt moni teistä varmasti ajattelee et mä vejän täälä itsesääliä yksikseni,osittain se voikin olla totta mutta kun te jotka mut tunnette niin varmaan tiedätte ihan hyvin että se on totta mitä mä tässä kirjotan..että mä oon yksin koko ajan,jos en sitten siskojeni tai mammani kans oo..mutta ei ainuttakaan kaveria..ei oikeita ketä voisin tavata päivittäinkin....Oonhan mä tavannu likkoja joista luulin että saan kavereita mutta eipä ketään kiinnosta sen enempää mun kans kaveerata..No ei kait siinä, Jumala on sen varmaan päättäny niin mun kohalle.

Aamen sille

PeaCe OuT!- sad woman

Kommentarer
Postat av: ~Nina~

Ku sä katot sitä videota niin siinä sivulla om koodi missä lukee "embed" tai "bäddad" jos se on ruotsiks. Kopioi se jag sitten ku kirjotat inlägg niin siellä lukee html. Sinne klistraat sen ja paina uppdatera :)

2009-02-03 @ 16:07:28
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: ~Nina~

Toivottavasti ymmärsit :D

2009-02-03 @ 16:07:38
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-02-04 @ 21:35:23
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0