jöö

Tänään oltiin Jaleelin kans ulkona kävelyllä...tunti siellä meni,Jallu nukahti vaunuihin yes-Tanja tuli sitten käymään täällä,istuttiin ja suunniteltiin huomista kun mun pikkuserkut tulee Örebrohon juhliin ennenku lähtee suomee niin yö paikkaa niille.,kun memo ei anna niitten olla täällä yötä vain koska ne on poikia,,se pelkää että ne  yrittää mua hahhha hyi saatana..sori vaan mun ruma kieli mutta kirjotan sen mitä päähän pälkähtää..Voi ei mun vesi kiehuuu..

no nii..Saa nähä huomenna pääsenkö mihinkään sitten lähtemään..pitääkö mennä vain yöks sinne Tanjalle ja Markukselle  muuten olla koko ilta täällä Jaleelin kans,antaa niitten kahestaan mennä tuolla kaupungilla..kun ei varmaan saa ketään lapsenvahtia...olis se kyllä aika vittumaista jos ei saa ku kerranki jotain sukulaisia tulee käymään ja haluais mennä johonki ulos..no..ei kait sille voi mitään jos ei voi mennä mihinkään.Ottaa aivoon tuo yks kylläkin..ei..vaan se vituttaa mua oikeen paljon,tekis mieli mennä nytten ja pätkästä sitä paistinpannulla päähän ni että loputki järjenrippeet lähtee sen päästä..

PeaCe OuT!- HATE MTF:er

Kommentarer
Postat av: ~Nina~

Onhan sulla jallu :)

2009-02-06 @ 07:44:04
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: mizthanguyen

SVAR; owwh okej det lät ju bras :D jooo det e fint fint :D

2009-02-06 @ 09:41:56
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar; awuu ja det är helt rätt thihihi :)

2009-02-06 @ 16:38:07
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0