YEAS!!

DET SNÖAR!!<3 i love it
Men kun on sitten vaikeeta lumessa mennä rattaitten kans :S
niin ei olekkaan nii kivaa :D noh eihän täsä oo ku viikko enää täällä kävellä pitkin katuja,,Syrran o Farsan kommer hit ,va roligt det blir !! (i hope)
Kyllä pratade igår me enos fruga,som hade ringt familjerätten om mig o Jaleel.men bara mun ja pojan hyväksi,ei huonoksi,Men där rök sekin förtroende niihin kaikkiin släktingar,
Släkten e värst se on totta fan .Spelar ingen roll jos se on vain mun parhaaksi,om man gör d bakom minun rygg.Djävligt dålig stil tycker jag!
Ja kaiken lisäksi mua ei edes kuunnella så skit samma mita mä sanon ingen ändå lyssnar.Vetää vain omia johtopäätöksiä ja laittaa sanoja  mun suuhun,Men de spelar ingen roll längre.ja visst Vi kommer till Vivalla Ghettot o visar till alla what we are made of,,,joo en kyllä sitä tiiä itekkää men ,,hahahah
Juu kirjottelen sitten taas jossain vaiheessa.

PeaCe OuT  . i Wont Go Down With the Family

Kommentarer
Postat av: Mandy

Heheh jag pratade oxå med henne och hon sa att det var för din och jaleels bästa.. för att hon blev så ledsen över att jag skrek på henne(suprise)hähäh men vi kommer på torsdag.. det snöar det snöar i love it



Pussss

2008-10-31 @ 10:48:11
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0