fjingFjongBalle tjong

Taas vaihteeks on vamma päälllä..Oltiin jaleelin kans eijan luona,missä oli heidi ja sussu,,ja tietty eijan boyfriend,ja 3 kattia joitten kans Jaleel onnesaan leikki :D oli hauskkaa pitkästä aikaa olla omanikästen kans pari tuntia :)
Kotona ollaan vain oltu,yks kaveri kävi illalla moikkamassa ja heti ku se lähti ni yläkerrasta rupes kuulumaan kamalaa meteliä..ikkunaa hakaattiin ja ovi potkittiin,postiluukkua rämpytettii ja mä olin tulla hulluksi :| justii sain Jaleelinki nukutettua.se kuulosti ihan ku joku ois mun ikkunoita paukutellu ,niin huonot eristykset näis talois on..no sitten meni viel vähä aikaa ja no...

Nii hulluks menin et soitin poliisille,ne sano et laittaa partion kattomaan...heti sen puhelun jälkeen kierreportaita alas tuli yks vanha juoppo äijä joka melkee ei pysyny ees pystössä ja joku ämmä ..se äijä jäi seisomaan mun keittiön ikkunan taakse ja mä ajattelin et saatana meen kyllä kohta ulos jos se ei siittä lähe,.mut se ämmä sen sitte sai liikkeelle..
Ja sitten soitti poliisit mulle :S piti mennä toho ovelle..toinen oli aika hyvännäkönen ;) ja se virnuili sillee leikkisästi  ku katto mua hhhh varmaa joku hullu se oli :P Jollai laillane oli kyl outoja ku mulle tuli yhtäkkiä semmonen olo et jos ne ei ookkaa oikeita poliiseja :S ...no kummiski,
Sanoin siittä juoposta ku se jäi ikkunan alle ja ajatelin et meen täräyttään sitä jos ei lähe pois ,ni poliisi setät vai hihitteli :D ihan outoja ne oli hhh sano mulle et ne käy vielä yhessä toisesa paikassa kattomasa ku nyt ne ei nähny täälä ketään ylimäärästä häiriköijää..se virnuileva polliisi vielä jäi seisoon mun keittiön ikkunan taaksen ja katto mua :S mut mä just sillo puhuin puhelimessa PRKL,,ahh oli se aika pakkaus,,
Joopa joo...  :D

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hahaha, voi sua tolloa ;)

2008-11-02 @ 18:24:51
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0